top of page
Writer's pictureBistra Stoimenova

Различен Следовател - пролог

Updated: Dec 5, 2019



Хората обичат невидимото. Обичат приказките за магове и вълшебници, върколаци и вампири, и друга подобна паплач. Обичат ги, докато не се сблъскат на живо с тях. Тогава интересът бавно изчезва и се сменя с доста неприятно безпокойство. Кое е истина и кое – лъжа? И дали наистина не си ходеща вечеря? Какво можеш да срещнеш зад ъгъла...


Казвам се Наташа и съм Универсален маг. Такива не сте ги чували, нали? Няма и да чуете, защото това е почти изчезващ вид, за сметка на това пък стар като света. Откакто има Различни, има и Универсални магове. Аз съм дива Различна – което ще рече, че никой не ме е инициирал. Не знаех за Договора, но си имах правила, които винаги спазвах. Някак си нещо ме караше да правя така. Да не правя лошо на другите, да не проклинам, освен ако не е много, ама МНОГО належащо и нямам друг избор, да не си пилея енергията за глупости, да не оставям да ме правят на маймуна и други подобни. Общо-взето съм била извън полезрението на Патрулите, защото мога да се маскирам добре и почти нямам нарушения на Договора.


Recent Posts

See All

Comments


bottom of page