top of page
Writer's pictureBistra Stoimenova

На СКГТ* с лИбоФ 

На спирката висиш кат прани гащи

Да чакаш ти заветния трамвай

А е късно вечер и шкембето дращи... Транспорта е нарядко, да се знай...


Качваш се, а там студено като в морга

че парното отново не работи.

Поел си не на работа, а на каторга бракмата сякаш карат я роботи.


Седиш и зъзнеш в старата мотриса

по стъклото е два пръста лед...

тъпо друсане джигера ти разтриса клошари заобикалят те отвред


Кат' клетката на слона в зоопарка

смърди вътре през цялата година

че клошар, луд или пък козарка

си се возят гратис просто до амина

Не би се возил в старата барака

ако можеше трамвая сам да си избираш но за ъпргейд има да си чакаш

А друг транспорт (по-хубав) се намира...


Уви, не сме престижни ние

Досами самата северна тангента

Ще си висим, докато вятър вие.

А за билетче - възсолена лепта...

Завиждам аз на тия със метрото

които идват сутрин по риза и сакенце Нечестно ми се вижда, щото

В трамвая леден замръзва и кафенце...


Седя си аз, трамвая пусти чакам

И за нашто СКГТ си мисля ядно

За чий аз кинти за билети цакам,

Щом като се возя аз на хладно???


Това е то да си от крайния квартал Прецакан си по подразбиране...

Сякаш не в столица си се озовал...

Може би в тайгата се намираме :(


*СКГТ = Столичен Център за Традска Мобилност или органът, който отговаря за градския транспорт в София

Comentarios


bottom of page