top of page
Writer's pictureBistra Stoimenova

Прощапулник

Updated: Nov 26, 2020


Здравейте :) Това е първият ми пост тук, но далеч няма да е последният. Реших, значи, да си направя и сайт (към страницата във Фейсбук, която горещо препоръчвам да харесате), за да може и аз като нормалните автори да излизам при търсене в Гугъл. Някак си, иска ми се да мога да се появявам и като автор.


Истината е, че много дълго време, едно две години, се криех от това. Зад гърба на един герой. Следовател е пичът, получава му се да крие хора (най-малкото щото е ченге-руснак от една от историите ми).


Така че може да се каже, че преди да стана писател, станах различен следовател :) Така започна всичко - една вечер, в два през нощта, един сериал и една история, която просто отказваше да ми излезе от главата. Тогава дори не пишех за да я показвам на някого - просто исках да запиша каквото ми е дошло на ум и просто да си легна да спя. Кой да предположи, че тази история ще доведе до поредица събития, които пък от своя страна ще доведат до направата на този сайт.


Идеята му е да обедини всички неща, които пиша, а те никак, ама никак не са малко. Така че в следващите постове ще виждате както мисли, така и други работи :)


Comments


bottom of page